понедельник, 26 января 2015 г.

Компромат на Семёна Семенченко

От журналиста Владимира Бойченко
https://www.facebook.com/tetiana.montian.7/posts/672903979488253


МЕГА-АНОНС ! smile emoticon
===Volodymyr Boyko
Завтра має вийти передача, де я покажу деякі документи.
Дійсно, Грішин ("Семен Семенченко") раніше був засуджений і свого часу провів у Лук'янівському СІЗО 8 місяців. Але колишня судимість - це дрібничка в порівнянні з тим, що виплило. Запис передачі я згодом сюди викладу.
Я, звісно, не знаю, що саме ввійшло в сюжет, але якщо навіть щось з того, що я розповідав на камеру, повирізали, це не страшно - найближчим часом я опублікую подробиці грандіозної афери з міфічним батальйоном "Донбас", який вигадали два шахрая - Грішин і Геращенко - щоби збирати гроші з наївних американців.


Щоправда, ця афера коштувала життя десяткам людей, які наївно вважали, що служать у цьому неіснуючому батальйоні.Точніше - батальйонів було два: реальний, в складі військової частини 3027 Нацгвардії, який не мав ані печатки, ані банківського рахунка. І "липовий" - якому виготовили фальшиву печатку та відкрили рахунок в "Приватбанку".
Між іншим, я отримав матеріали спецперевірки на "Семена Семенченка", яка була проведена за вказівкою Авакова при зарахуванні його в Нацгвардію - він, як там сказано, до кримінальної відповідальності не притягувався.
А тепер саме смішне. Перевірка проводилась не за прізвищем Грішин, а за прізвищем "Семенченко", причому за два дні до того, як Грішин поміняв паспорт на новий. Коли я став з цим розбиратись, з'ясувалось, що в міліцію афериста прийняли без жодного документа, навіть без паспорта - Аваков наказав оформити його "зі слів".
Тому зі слів шахрая в особовій справі написали, що він офіцер військово-морського флоту на прізвище Семенченко, провели переатестацію на сухопутного капітана та видали посвідчення Нацгвардії. З цим посвідченням наступного дня Грішин отримав паспорт на нове прізвище.
Це все було в серпні 2014 року - коли почалась виборча кампанія й пройдисвіта вирішили зробити народним депутатом по фальшивих документах.===
Хто ще не підписався на Вову Бойка на прізвисько Лисий Чєрєп?! wink emoticon
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1564807397069386&id=100006204226091

Комментариев нет:

Отправить комментарий